Jak zaczarować klienta?
Budowanie długotrwałych relacji z klientami, czyli jak skutecznie sprzedawać tym samym klientom
Cel szkolenia
Szkolenie ma na celu pokazanie korzyści płynących z budowania długotrwałej relacji z klientem, która przekłada się na współpracę w długim okresie, zwiększenie sprzedaży nowych produktów do stałych klientów oraz polecanie asortymentu firmy innym przez klienta. Dodatkowo, w trakcie szkolenia, uczestnicy budują kompetencje w zakresie negocjacji specjalnych, problemowych oraz doskonalą techniki sprzedaży. Umiejętności nabyte w trakcie szkolenia pozwalają na zwiększenie pro - aktywności sprzedażowej.
Grupa docelowa
- Handlowcy
- Doradcy klienta
- Opiekunowie klienta
- Key Account Managerowie
Czas trwania szkolenia – 2 dni (16 h)
PROGRAM SZKOLENIA
- Jak budować relacje z klientem?
- Budowanie długotrwałej współpracy z klientem
- Sprzedawca – partner i doradca
- Typy klientów i style ich obsługi
- Jak prowadzić negocjacje w stylu win-win
- Zasady strategii win-win
- Wykorzystanie narzędzi i metod negocjacji win-win w rozmowach sprzedażowych
- Techniki sprzedaży
- Zdobywanie informacji o kliencie – nie tylko badanie potrzeb
- Zaawansowane techniki używania języka korzyści
- Argumentacja w rozmowach z trudnym klientem
- Tropienie i pokonywanie obiekcji klienta
- Proaktywność
- Proaktywność w procesie sprzedaży
- Proszenie o referencje, proszenie o polecanie
Metody szkoleniowe: ćwiczenia, studia przypadku, dyskusje, symulacje
Liczba uczestników: 4-8 osób.
Program szkolenia może być zmodyfikowany zgodnie z potrzebami i życzeniami klienta zamawiającego szkolenie.