Jak zaczarować klienta?

Budowanie długotrwałych relacji z klientami, czyli jak skutecznie sprzedawać tym samym klientom

Cel szkolenia

Szkolenie ma na celu pokazanie korzyści płynących z budowania długotrwałej relacji z klientem, która przekłada się na współpracę w długim okresie, zwiększenie sprzedaży nowych produktów do stałych klientów oraz polecanie asortymentu firmy innym przez klienta. Dodatkowo, w trakcie szkolenia, uczestnicy budują kompetencje w zakresie negocjacji specjalnych, problemowych oraz doskonalą techniki sprzedaży. Umiejętności nabyte w trakcie szkolenia pozwalają na zwiększenie pro - aktywności sprzedażowej.

Grupa docelowa

  • Handlowcy
  • Doradcy klienta
  • Opiekunowie klienta
  • Key Account Managerowie

Czas trwania szkolenia – 2 dni (16 h)

PROGRAM SZKOLENIA

  1. Jak budować relacje z klientem?
    • Budowanie długotrwałej współpracy z klientem
    • Sprzedawca – partner i doradca
    • Typy klientów i style ich obsługi
  2. Jak prowadzić negocjacje w stylu win-win
    • Zasady strategii win-win
    • Wykorzystanie narzędzi i metod negocjacji win-win w rozmowach sprzedażowych
  3. Techniki sprzedaży
    • Zdobywanie informacji o kliencie – nie tylko badanie potrzeb
    • Zaawansowane techniki używania języka korzyści
    • Argumentacja w rozmowach z trudnym klientem
    • Tropienie i pokonywanie obiekcji klienta
  4. Proaktywność
    • Proaktywność w procesie sprzedaży
    • Proszenie o referencje, proszenie o polecanie

Metody szkoleniowe: ćwiczenia, studia przypadku, dyskusje, symulacje

Liczba uczestników: 4-8 osób.

Program szkolenia może być zmodyfikowany zgodnie z potrzebami i życzeniami klienta zamawiającego szkolenie.